rex

@LYU60V
7/10
·159 syf.··
2025 16. kitabı
Osamu Dazai ’nin İnsanlığımı Yitirirken kitabı gerçekten çok etkileyici ve iç burkucuydu. Yazarın dili ve içsel çatışmaları muazzam işlenmiş, okurken duyguları yoğun bir şekilde hissettim ve derinden etkilendim fakat kadınlar hakkındaki bakış açısını okumak sinir bozucuydu. Kitapta çoğu zaman insanın karanlık yönlerini ve çaresizliklerini anlatıyordu, bu açıdan çok iyi işlenmiş güçlü bir deneyimdi tekrar söylüyorum ama yine de kadınlar hakkındaki düşüncelerini pek beğenmedim ve şu anki modern bakış açısıyla biraz sorunlu gibi geldi tüm bunlara rağmen genel olarak akıcı ve sürükleyici bir kitaptı
İnsanlığımı YitirirkenOsamu Dazai · Tokyo Manga · 202360,4bin okunma
·
33 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.