Puan vermedi·80 syf.····Okunma: 27 Ekim 2025 01:17 Ne diyebilirim ki... Şu dünyada iyi ki okudum ve okuyorum dediğim en iyi yazarlardan. Herkes okusa herkes bilse keşke. Kitaplardan uzak duran insanlar bile Cengiz Aytmatov'un evimizin bir üyesi gibi basit, anlaşılır, samimi,içten, vatansever halini anlar. Keşke okusak hep okusak... Kitap güzeldi. Harika bir aşk öyküsüydü.