·72 syf.····Okunma: 28 Ekim 2025 00:20 Açıkcası bu kadar kısa bir kitabın hayata bu denli derin bakarak bizlere aslında hastalığın mikroplarda ya da diğer şeylerde olduğunu değil de insanın kendi içinde olduğunu gösteren bir şey olmasını beklemiyordum. Çok hızlı okuyamasamda yoğunluğumdan ötürü, gayet güzel akıcı şekilde okuyabildim.
Başrolümüz Profesörümüzün gözünden insanın hastalığı kendi içinde yaratıp dünyaya yayılmasını gösteren kısa bir yapıt esasında. Okurken kötüyle iyinin , zenginle fakirin , cahille âlimin keskin farklarını göstermiş bize aslında. Farkına varmamızı istediği şey de şu aslında: Her şey bir gün en başa ve tersine döndüğünde neler yaşayacağız ? Ve bunu yaşarken neler görüp geçireceğize dair 1900'lerin başından günümüze güzel bir bakış..