ilk bakışta milletini seven bir aydının üzgün bir ifadesi olarak yorumladım. gerçekten birtakım politikaların yanlış yürütüldüğünü itiraf ve ifade eden bir başbakan var karşımızda. çok dürüst ve türk-ermeni ilişkilerine çok yardımcı olabilecek bir şahsiyetmiş. kaldı ki denk geldiği dönem diyalogdan çok ne yazık ki savaşa çok daha yatkın.