Puan vermedi·96 syf.····Okunma: 28 Ekim 2025 22:39 Kitabı genel olarak beğendim . Akıcı ve güzeldi . Sonlara doğru heyecanı biraz daha arttı . Başlarda bana göre yavaş ilerledi olay . İlk başta sıkılmıştım biraz. Saf oksijen yoluyla insanları zıvanadan çıkarmak bana çok mantıklı geldi aksiyon iyidir diyerekten yapılabilir bence. Jules Verne ilk kez okuyorum ve gerçekten hoşuma gitti . Okumayanlar kesinlikle şans vermeli bu kitabaaa