Eser, bir hikaye veya romandan çok ideolojik bir kaygı taşıyor. Okurken bu açıdan bakmak gerek.
Döneme dair yazılması gereken çok şey olduğuna inanıyorum. Livaneli'nin bu yaklaşımı beklentimin çok altında kaldı.
Kurmaca konusunda da beklentimi karşıladığını söyleyemem.
Anlatım ve karakter derinliği de Livaneli klasmanına göre bu eserde yetersiz.
Kitabın hikayeden çok biyografik bir kaygı taşıdığını da düşünüyorum
Gereğinden Fazla Anlatım Bozukluğu Var !!
“Selim onu soru dolu gözlerle süzdü.” Sayfa 15; “… kadim bir büyünün sihri vardı.” Sayfa 13 ;“Bir şarkı çaldı, sözsüz, sadece notalarla.” Sayfa 17... Soru dolu gözler! Büyü ve sihir! Şarkı ve sözsüz!
"Yıldırım Bölge" ismine yaklaşımını iyi niyetli görmüyorum.
Çok fazla klişe mevcut. Popüler kültür araçlarıyla biraz şişirildiğini düşünüyorum. Önceki eserlerine göre beklentimin çok çok altında.