Puan vermedi·248 syf.··
2025 5. kitabı
Kitabı bitirdim ve iki gözümden iki damla yaş süzüldü. Aynı hikayeyi tamamen yaşamasam da tanıdık duyguları yine iliklerime kadar hissettim. Her kitabında mutlaka kendimden bir parça buluyorum. Bu sanırım: hepimiz bir yerde aynı hisleri yaşıyoruz, demek. Velhasıl yine çok güzel yazmışsın, yine ve yine. <3
Altı Harfli Bir TatlıŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202513,8bin okunma
·
32 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.