Genç yaşta her birimizin okuması gereken bir eser…
Atatürk’ün vizyonunu, kararlılığını ve ülke sevgisini satır satır hissediyorsunuz.
Okurken hem geçmişe şahit oluyor hem de bugünün kıymetini daha iyi anlıyorsunuz.
Bence her genç bu kitabı okumalı; çünkü içinde sadece tarih değil, aynı zamanda umut ve inanç var.