Cüceloğlu bu kitapta iletişimi sadece konuşmak değil, kendini tanımak, karşındakini duymak ve samimiyetle bağ kurmak olarak anlatıyor.
Günlük hayatta fark etmeden yaptığımız iletişim hatalarını gösterirken, aynı zamanda daha bilinçli ve saygılı bir dil geliştirmemiz için yol açıyor.
Okudukça “Ben gerçekten dinliyor muyum, yoksa sadece cevap vermek için mi bekliyorum?” diye düşünüyorsunuz.