Bence, dili ve anlatım biçimiyle daha çok ortaokul düzeyindeki okurlara seslenen bir kitap. Hikâyeler içten bir etki bıraksa da, edebi açıdan derinlikten yoksun ve çoğu hikaye çeşitli sosyal medya platformlarında zaten dillere pelesenk olmuş durumda. Kullanılan dil, neredeyse İngilizcedeki A1 seviyesine denk düşecek kadar basitleştirilmiş. Bu durum okuma kolaylığı sağlasa da, metnin sanatsal gücünü zayıflatarak kitabı yüzeysel kılmış. Yine de her hikâyenin başına yerleştirilen özlü sözler, kitabın genel anlatımından daha etkileyici bir nitelik taşıyor. Belki de bu yüzden, içerik beni edebi anlamda tatmin etmese de, bu kısa ve anlamlı sözlerden sıkça alıntı yaptım.
Kısaca, koku reseptörleriniz aracılığıyla okuma deneyimine fiziksel bir duygu katan bu kokulu kitabın, içerik açısından edebiyatseverleri asla tatmin etmeyeceği aşikar.