Puan vermedi·256 syf.····Okunma: 21 Kasım 2025 23:27 Kitap sade bir dille akıcı şekilde kaleme alınmış. Kitabı tavsiye üzerine okudum ve beğendim. Kitapta uzun uzadıya doğduğumuz ev kavramının üzerinde duruluyor. Yaşadığımız her duygunun kaybolmadığını benliğimize bir iz bırakıp bizi biz yaptığı vurgulanıyor. Ebeveynler ve çocukların birbirlerinin hayatlarına yaptıkları dokunuşlardan bahsediyor. Yazarın dediği gibi “ Yara nerede açılmışsa iyileşme de oradadır ve ne kadar uzağa gitmiş olursa olsun, günün sonunda Herkes Evine Dönmek İster …