bir edebiyat eserinin büyüklüğü okuru her okuyuşta farklı hissettirmesi, yeni ilhamlar vermesi ve her çağa söyleyecek sözü olmasıyla ölçülür.
edebiyat bir yanıyla bilgi ve ince zevklerin aracıdır. işte bu kitap aynı zamanda ince zevklerin, derin duyuşların ve farklı bakışların ortaya çıkardığı bir eser olmak istemiştir.
iyi bir okuyucu iseniz roman kahramanlarının peşinden gidersiniz; yazarsanız, roman kahramanlarını siz oluşturursunuz der yazar ve sizi kitabın peşine sürükler ;)