Cinayet ve dedektifçilik seven herkesin okuması gereken bir kitap.. Akıcı ve güzel bir anlatım...Hikayenin kahramanı senmişsin gibi hissettiriyor. Şaşırtıcı gerçekler ve beklenmedik bir son!
Ya da ben John Verdon hayranı olduğum için herşey bana öyle geliyor. Kitap öyle etkiliyor ki beni herşeye kuşkuyla bakıyorum