7/10
·113 syf.··
Beğendi
·
2025 28. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 31 Ekim 2025 09:54
Barış Bıçakçı çok okuduğum bir yazar değil .Bu okuduğum ikinci kitabı. Üslubu bana çok uymasa da anlatımı hoşuma gidiyor. Bu kitap özellikle karakter kalabalığı ve olay kalabalığı ile okuru bir hayli zorluyor, ama senden, benden, bizden bahsediyor. Olaylar arası geçişler ve kişiler arası geçişlerde dikkatiniz dağıldığı anda ne okuduğunuzu anlayamıyorsunuz. Özellikle kitabın başlangıcında ne oluyor ne okuyorum diye bir sorguluyorsunuz.... okumaya devam ettikçe yazarın yazarın üslubunun bu şekilde olduğunu anlıyorsunuz. Farklı bir üslup okumak isteyenlere ve Barış Bıçakçı'yı tanımak isteyenlere tavsiyemdir.... Kitapla kalalım.....
Herkes Herkesle Dostmuş GibiBarış Bıçakçı · İletişim Yayınevi · 20212,311 okunma
·
88 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.