·216 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Nisan 2018 17:27 İletişim kurmak çok önemli elbette fakat bundan daha önemli olan "doğru iletişim kurabilmektir". Her birimizin doğru iletişim kurmayı öğrenmemiz gerekir. Bir öğretmen olarak iletişim ve doğru iletişim konusunda kendimi geliştirme çabama oldukça yardımcı olan, ilham veren bir kitaptı!