Aşk terazisi adlı şarkım
Ayrılırken, uykumun her kapısını açık bıraktın. Güle bülbülken lâl kaldım, hayaline sarılsam da aşk yetim kaldı... Gözlerimin feriyle varlığına şükrederken, bu aşkın tek müdahili sadece akan gözyaşları değildi — münferit bir ayrılığın bedeliydi. Aşk terazisi şaşmadı, ödetti dünle yarını bana. Geride, yetim bir aşkın en acı yası kaldı... Oysa, tek bir “hoşça kal” demek bile dört kitap çarpsın ki bize haramdı. Aşk terazisi şaşmadı, ödetti dünle yarını bana. Geride yetim bir aşkın en acı yası kaldı... Gözlerinle konuşurken, yüreğime çizdiğin her resimle, ecel karşıma çıka gelmeden yetişir misin? Sen, hayatımın anlamı — aldığım son nefesim... Aşk terazisi hiç şaşmadı, ödetti dünle yarını bana, geride yetim bir aşkın yası kaldı... Aşk terazisi hiç şaşmadı, ödetti dünle yarını bana, geride yetim bir aşkın yası kaldı...
Müzik
·
72 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.