Size göre acının tanımı ne?
“Her acı çekene hayatın devam ettiğini hatırlatmalarından nefret ediyorum…”
Alıntı
··3 alıntı·
1 +1'leme
·
31,6bin Gösterim
31 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Geçti sandığın, geçmeyen, en olmadık yerlerde yüreğine düşen sızı...
Tanimimi bilmiyorum ama yüreğinin içine sığmayışı, parcalanacakmis gibi olması, nefes alamiyormus gibi hissetmek.. sanki hiç gecmeyecekmis gibi..
Acı İçerden için için yandığın halde Dışarıya gülücük dağıtmak.
Acı, hayatın bazen hiç istemediğin şekilde öğretmeye çalıştığı şeydir bence.
Yağmurda yürürken gözyaşını ; dünyadan gizlediğim eşsiz sancı ,bazı anlar hatırlatır ve o an geçti zannettiğimiz acı yerinde dursada insan tutunur yaşama onula birlikte son nefesine kadar
Reklam
Acı, onunla beraber yaşamaya devam etmektir.