·248 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Kasım 2025 00:31 Şermin Yaşar’ın kalemiyle tanışmamış herkes biraz eksiktir bana göre. Dilinin sadeliği, akıcılığı edebiyat ile günlük dili harmanlaması hepsi muazzam. Bu kitabı, vicdanen bizi çokça sorgulatan bir kitap olmuş. Hayırlı evlat mıyım? İyi anne-baba mıyım ? İnsan okurken empati kurmadan duramıyor. Altı harfli bir tatlı ne sütlaç ne keşkül. Okuyun okutun…