YAŞAMAK..
Hayat seni bazen öyle bir noktaya getirir ki ; bazen ölümü kurtuluş zannedip ölmek istersin, bazen de yaşamak zorunda olduğuna kendini ikna etmeye çalışırsın.
Ölüm hep seni takip ederde durur. Bazen çoğu kez ıska geçer seni.
Denizde tam boğulmak üzereyken kıyıya vurulmak gibi .
Ve sen kitaptada dediği gibi; "Yaşamaya devam etmek zorundasın."