Puan vermedi·248 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Kasım 2025 00:00 Hayat denen yolculukta herkesin payına bir şeyler düşüyor: Kimi acı kimi tatlı. Kimsenin hikâyesi kimseye uymuyor. Hayat her insanın kendini arama, bulma yolculuğu... Hiçbir şey sebepsiz değil ve her olanda bir hayır var...Zaman su gibi akıyor her geçtiği yerden bir şeyler alarak ve her yere bir şeyler bırakarak. Durup düşünmeden tadını çıkarmadan geçirdiğimiz ne çok şey var.Belki de olması gereken budur. Bir de hayatın, hadiselerin farklı gözlere farklı göründüğü.İnsan en çok kendisi için yaşamalı değil mi? Meşgaleler içinde en çok kaçırdığımız bu.