·200 syf.····Okunma: 22 Ekim 2025 00:00 çok sevdiğimi söyleyemem.
her sayfada küçük hikayeler veya mektuplar gibi yazılar içeriyor ve açıkçası çoğu zaman öyle her yerde görebileceğim türden yazılar gibiydi.
okurken bir akıcılık vardı ama kitap bana pek bir şey katmadı. belki farklı bir ruh halindeyken veya farklı bir zamanda okusaydım daha çok etkilenebilirdim. yine de üslubu anlaşılır ve sade, bu yönünü beğendim. belki reading slump çıkışı için çerezlik bir kitap olabilirmiş gibi hissettirdi bilemiyorum.