·80 syf.····Okunma: 25 Eylül 2025 01:45 kitap bana sıcacık sıcacıkkkk hissettirdi. yazarın okuduğum üçüncü ya da dördüncü kitabı bu. zaten ilk kitabını okur okumaz diğerlerini hemen sipariş etmiştim, o kadar seviyorum anlatımını.
dili gerçekten çok tatlı. hikayeler sade ama içten ilerliyor, karakterler de aynı şekilde çok sevimli ve samimi. kitapta anlatılan şeyleri uzun uzun açıklamak istemiyorum çünkü herkesin kendi duygusuyla okuması gereken bir hikaye bence.
kısacık bir kitap, bir oturuşta bitiyor ama bittikten sonra insanın içinde tatlı bir huzur kalıyor. çok keyifliydi, mutlaka okuyun. hatta tanıdığım herkese okusun diye yazarın kitaplarını aldığım bir dönemdeyim.