Puan vermedi·664 syf.····Okunma: 31 Ekim 2025 00:00 Ben kitabı alırken gizemli şeyler, karanlık olaylar bekledim hatta beklentimi arşa çıkarmışım diyebilirim. Fakat okurken beklentim Babil’in sekizinci katından zeminine düştü desem yeridir. Genel olarak güzel bir kitap. İçinde mükemmel diyebileceğim bilgiler de var ama gereksiz uzatılmış, bazı olaylar inanılmaz zamana yayılmış bir yerden sonra sıkıyor yani. Bu mu gizemli tarih diyorsunuz. Irkçılık ve faşizm güzel bir şekilde işlenmiş. Hiç beğenmedim diyemem gayet güzeldi ama beklentimle alakası yoktu öyle söyleyeyim.