Romantik bir kitap hissi, izlenimi veren bir kitap diye başlamıştım ve romantik evet ama bir cinayetin suçlusunu bulmak için yaşanan olayları okuyoruz.Bir polisiye romanı olarakta okumadım açıkçası kitabın romantik havası daha ağır bastı bende. Bob karakterini ilk sayfalardan kaybetmemize rağmen onu benimsedim ve yaşanan duyguyu bana hissettirdi. Aslında hayatımızda hiçbirimiz kusursuz değiliz ve iyi kötü muhakkak birilerinin hayatlarına dokunabiliyoruz. Bob'un bir çok duyguyu barındıran karakterinin sert yanının olmasının yanında çok yumuşak bir kalbinin olduğunu da gösterdi ve ona iyilik veya kötülük yapan kişilere aslında hayatlarına dürüst bir şekilde devam edebilmeleri için ikinci bir şansı hak edebileceklerini göstermek istedi bu da insanı değerli kılan bir şey olabilir.
Elizabeth AdlerVasiyet