Puan vermedi·208 syf.····Okunma: 04 Kasım 2025 22:16 Sanki benim Mustafa Kutlu kotam dolmuş, alıştığımız tavrının dışına çıkmamış… Çok karakter çok olay düzen içinde karmaşa .. Nahif,sıcak bir anlatı belki o kadar…
Hikaye gözlem midir ; gözle görüneni betimleme aktarma mı? Görmediğimi hissettiğim bir şey yok ; ya her şey çok açık ya da gerçekten bir şeyler yarım…
Çok hikaye çok karakter ; belki de verilmek istenen o? Bilemedim , belki de beklentim çok yüksekti ; öylece kalakaldım.
Velhasıl … Olmadı…