Merhabalar değerli arkadaşlarım,
Bu kitap hakkında konuşmak istediğim ve değineceğim bir kaç şey bulunuyor. İlk olarak ben Çarpık serisini sondan başa doğru okumaya başladım ve bu bence ilkinden başlamaktan daha etkileyici oldu. Bu serinin en sevdiğim kitabı bu olduğu için bu kitap hakkında bir inceleme yazmak istedim. Konusu ve içerisindekiler olsun çok güzeldi. Sizi içine çeken bir hikayeydi fakat yaş sınırlamasının olduğunu da hatırlatmakta fayda var. Almak isteyenler için konuşmam gerekirse ben bu kitabı şahsen çok beğendim. Bence hafif bir dark romance havası var. RS evresinden çıkmak için çerez bir kitap olduğunu düşünüyorum. Bu kitaptaki erkek karakterimiz Cristian bence bu dörtleme içindeki en düzgün erkekti. Sizleri sinir krizlerine sokmayacak ve boş şeylerden bahsetmeyecek bir kitaptı. Genel olarak ana karakterimiz Cristian’ın deyimi ile “Butterfly” gayet güçlü bir kadın karakterdi. Yaptığı hareketler saçma değildi ve bence kitabın akışına uygundu.
Kitap içerisinde çok fazla entrika bulunmamakta. Kurgu genel olarak başrol kızımızın hayatını kurma çabasını ve bunun yanında başrol erkeğimizin buna nasıl dahil olduğunu ele alıyor. Spoiler vermemek için konu bakımından bunları bilmemiz yeterli olur. İlk defa okuyacakları kıskandığım bir kitaptır kendisi. Okuyacaklara iyi okumalar ve soru sormak isteyenler için yorumlarda olacağımı belirtmek isterim. İncelememi okuduğunuz için teşekkür ederim.