·128 syf.····Okunma: 06 Kasım 2025 17:39 Çizimleri çok tatlı. bu kitapta çok eğlenmedim ama yine de mal değneği vincent neden rosalie'yi takip etmeyi bırakamadı korkarım anladım :( Vincent'ın peluş sapığı anasını vincenttan fazla sevdiğimi söyleyebilirim. vincentin kabuslarını ve acınası hayatının buhranlarını okumayı da sevdiğimi söyleyebilirim.