Puan vermedi·140 syf.····Okunma: 07 Kasım 2025 14:39 "Yeraltı Adamı" toplumdan soyutlanmış, yalnız ve öfkeli bir adamdır. Kitap boyunca kendi kendine konuşmasını ve iç hesaplaşmasını okuyoruz. İnsanları sürekli küçümser ama bir yandan onlara ihtiyacı vardır. Zihnindeki çelişkileri ve varoluş sancılarını çok iyi yansıtıyor. Sevilmek istiyor ama sevilmeyi ve sevmeyi küçümsüyor, yalnız, toplumla bir türlü uyuşamayan, kendi aklının içine sıkışmış karakter. Çok karamsar, çok depresif okurken beni bu karanlığın içine sürükledi resmen ağzından bir tane olumlu cümle çıksın be adam.