Paulo CoelhoVeronika Ölmek İstiyor
Kitap bana, her şeyden çok, yaşadığımı hissetmenin, seçimlerimin sorumluluğunu almanın ve “öylece geçip gitmeyen bir hayat” sürdürmenin önemini hatırlattı. Çarçabuk okunabilir ama etkisi uzun zaman kalıyor. Beklentisi yüksek bir klasik değil belki, ama okurla sessiz bir hesaplaşıma giriyor: “Eğer benim de ömrüm sınırlı olsaydı bugün ne yapardım?”