Ama geçmemişti, geçmeyecekti, hep içimde, derinlerde bir yerde duracaktı. Ne kadar unutmak istersem isteyeyim, ne kadar çabalarsam çabalayayım, fırsatını bulunca yeniden hatırlatacaktı kendini.
Alıntı
·1 alıntı·
113 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.