10/10
·248 syf.··
Beğendi
·
2025 51. kitabı
Kitabın her satırını gözlerim dolu dolu okudum. Bazen gözyaşlarımdan kelimeleri seçemeyip ara vermek zorunda kaldığım bile oldu. Şermin hanımın tüm kitapları o kadar keyif veriyor ki hem bir an önce bitsin sonunda neler olacak diye bekliyorum hem de bitmesin biterse ne okuyacağım diye tasalanıyorum. Altı Harfli Bir Tatlı da aynen öyle bir kitaptı tadı damağımda kaldı. Selime Teyze'ye ayrı çocuklarına ayrı üzüldüm ama Meltem... Meltem'e sıkı sıkı sarılmak istedim kitap boyunca. Aileme karşı kullandığım, dikkat etmediğim kelimeleri Selime Teyze sayesinde tekrar gözden geçirdim ve artık onların hassasiyetlerini göz önünde bulundurup daha dikkatli olacağıma dair söz verdim kendime. Meltem'in hikayesi çok dokundu kalbime. Ama Fırat'ın güvenli kollarına bırakıp veda ettim ona. Umarım tüm Meltemler günün birinde güvende,mutlu olurlar.
Altı Harfli Bir TatlıŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202513,9bin okunma
·
32 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.