Kitap eğitimin ve öğretimin nasıl olması gerektiği, devlet yapılanması içerisinde bireyin nasıl bir konum alması gerektiği üzerine bir fikir kitabı. Kitabın okullarda öğrencilere ders kitabı olarak okutulması gerektiğini düşünüyorum. Bunun yanında öğretmen arkadaşlarımın da bu kitabı okuyup anlamaları ve eğitim anlayışlarını buna göre tekrar dizayn etmeleri gerektiği kanısındayım.