Selam kızlar! Aykırı Kıyılar kitap yorumuyla geldim
🩵Konusu: İstemediği bir evliliğe zorlanan Araf, babası tarafından baskılanıp istediği okula gönderilmeyen Tamay ile karşılaşır ve anlaşmalı evlilik yaparak kendi isteklerini gerçekleştirmeyi hedeflerler.
🩵Yorumum: Gizem’in kalemine zaten Sıfır Noktası’nda aşık olmuştum ve bu yüzden Aykırı Kıyılar’dan beklentim çok çok yüksekti. Kitabın zaten yüksek olan beklentimin üstünde çıkması beni de şok etti Bu tarz slow burn, beni çıldırtan kitapları okumayı çok seviyorum. Bende böyle bir manyağım işte ne yaparsınız
Karakterler beni yer yer aşırı sinir etti ama ennn çok Tamay’a sinirlendim. Baktığım zaman ikisi de haklı ama bana göre Tamay Araf’a kıyasla daha az empati yaptı. İlişkilerini gizlemesi daha büyük karışıklığa ve kırgınlığa sebep oldu. Kitabı okurken sürekli keşke gizlemeseydi diye düşünüp durdum. Çünkü Araf belli etmese de bence buna çok kırıldı. Sonlarda kırgınlığını göstermeye başlamıştı ama her şey çoktan çözülemeyecek aşamaya varmıştı bile
Araf’ın annesi… sana diyecek tek bir sözüm bile yok. Ben o kadından ümitliydim ama her geçen gün Azra’ya olan bağlılığını Tamay’a nefret olarak kusuyordu. Aileler yakın olunca çok üstüne gitmez diye düşünmüştüm ilk başlarda fakat hiç beklediğim gibi olmadı. Kadın şeytan çıktı Umarım diğer kitapta kendini affettirir ama hiiiç sanmıyorum
Azra’ya gelirseeek… Adaş olduğumuz için bile utanıyorum gerçekten Bir erkek için kendini kadar kendini değersizleştirmesi çok üzücüydü. Evet, sinir olduğum bir karakter ama sinir olmaktan çok kendini getirdiği ve düşürdüğü bu durum yüzünden ona üzüldüm Son yaptığı şovdu bu arada Spoi olmasın diye söylemeyeceğim ama yuh dedim yaa!
Ben kitabı çok ama çoook sevdiiim! Dört gözle ikinci kitabı bekliyoruum Umarım ikinci kitap bizi çok bekletmez çünkü sonu öyle bir yerde bitti ki meraktan çıldırmamak için devamını azıcık wattpadden okumuş olabilirim
Trope:
•Anlaşmalı evlilik
•Yaş Farkı
️9/10