Verilmek istenen mesaj, anlatılmak istenen hikaye çok güzeldi. Buna hiçbir lafım yok ama Rupi Kaur'un kitaplarında da aynısını yaşıyorum. Bu bir şiir kitabı olarak pazarlanıyor değil mi? Şiir bunun neresinde? Böyle bir yorumda bulunduğum için gerçekten üzgünüm fakat Özdemir Asaflar , Cemal Süreyalardan sonra benim bu kitaplara şiir kitabı diyesim gelmiyor. Güzel bir alt metne sahip ve hikayesi okunmaya değer olan kitaplar olabilir fakat üzülerek söylüyorum ki bence şiir değiller...