Olduğum Yer'in okunabilirliği konusunda hiçbir olumsuzluk yok, aksine dil gayet pürüzsüz ve ritmik. Yazarın kelimeleri bir araya getirme biçimi sorunsuz, zaten bunun sayesinde sayfalar arasında hızla ilerledim.
Bu akıcılığın beni götürdüğü yer, beklentimin çok altındaydı ya da benim kitaptan beklentim kitabın karşılayabileceğinden çok fazlaydı. Kitabın vaat ettiği o büyük değişim ya da derin kavrayış, bana hiç geçmedi. Sanki yazar, çok önemli bir sırrı anlatmaya hazırlanıyor ama o sırrı asla söylemeyecek. Konu tekrarı ve teorik soyutlamalar...
Kısacası, kitap iyi yazılmış ve akıcı mı? Evet. Kitaptan kalıcı bir etki yaratmasını, zihni zorlamasını veya yeni bir pencere açmasını bekleyebilir misiniz? Hayır.