Puan vermedi·272 syf.····Okunma: 09 Kasım 2025 12:47 Kitap, fiziksel görünüşü hayranlık uyandıran Dorian Gray in hayatının gidişatını konu ediniyor. Ben kitaptan, güzelliğin geçici olduğunu, esas önemli şeyin temiz bir vicdan olduğunu anladım. Kitapta sanki Dorian Gray, Lord Henry ile tanıştıktan sonra ondan etkilenip kötülüğe bulaşmış gibi. Ama esasen öyle olduğunu düşünmüyorum. Lord Henry, hayatta en önemli şey hazdır vs diye düşünen ama hiç bir şeyden haz alamayan biri gibi geldi bana. Dorian Gray ise dış güzelliği olan ama içinde kötülük barındıran biri. Sadece gözü açılmamıştı. Kitapta Lord Henry ye kısmen de olsa sempati duydum ama Dorian Gray a asla sempati duyamadım. Asla sorumluluk almayıp her şeyi başkalarının sorumluluğuna bırakan biri. Kendi hayatını bile. Kitap çok akıcıydı, konu olarak çok da ilgi çekici. Tavsiye ederim.