Amin Maalouf un okuduğum üçüncü kitabıydı.
Kitabı yeni bitirmiş olmama rağmen cümleler, olaylar hala zihnimde dönüyor. Çok etkileyici bir kitaptı. İki yerde kendimi tutamayıp ağladım. Kitapta aradığınız her şeyi bulabilirsiniz, tarih, savaş, entrikalar, devrimciler, aşklar, çaresizlikler, ayrılıklar, hayal kırıklıkları, umutlar… her şey birlikte verilmiş. Karanlıklar ve aydınlıklar. Her şey birbirinin zıttıyla verilmiş ki iyi olanın kıymetini bilelim. Çok etkilendim. Ben ağlamaya gidiyorum… size keyifli okumalar :(