Shakespeare cidden harika biri ya.Boyle bir yazim dili gercek olamaz diyor insan.Kitap cok akici ama hizli okununca zor anlasiluyor.Tane tane okumak ve degerlendirmek kitaba anlam katiyor.Bayadir okumak istiyordum simdiye nasip oldu.Her seyin zamani var ben baya begendim.