Ne kadar güzel ve içten bi şiir
“Kaç mevsim kırlara çıkıp, Çiçekler topladık mezarlar için. Belki ürküttük tarla kuşlarını, Belki kurdu kuşu ürküttük, Ama aşkı ürkütmedik hiç…” Ahmet Telli
Aşk
·
32 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.