Berivan KAPLAN
@Beyo_
Takip Et
Hadi uyan..
“Her şey sessizce geçiyor, fark etmeden. Ne tam anladım, ne tam kaybettim. Sadece izliyorum; zamanın içinden süzülen her an, bir şeyleri değiştirmeden, sadece var oluyor. Belki de en gerçek hâlim, bu sessiz arada kalış.”
Şiir
1 beğeni
·
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap