Haticik
@Haticik · 7ay
Takip Et
10/10
·
400 syf.
·
Kitabı okudu
·
Beğendi
·
2025 19. kitabı
Orhan Kemal'in "ağlayarak yazdım" dediği bu romanı bence herkes okumalı, okutmalı. Beğenerek merak ederek okudum her sayfayı. Nazan'ın saflığına mı üzülsem. Haldun'un annesiz kalışınamı...
El Kızı
Orhan Kemal · Everest Yayınları · 2026
15,4bin okunma
1 beğeni
·
32 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap