Asılacak Kadın
Pınar Kür 'ün okuduğum ilk kitabı ve ben yazmadan duramazdım.Tek kelimeyle bayııldım.Kitap bittiğinde göğsümde bir yumru vardı.Ağlamak,bağırmak isteği ve daha bir çok duyguyu birarada yaşadım.Kitabın konusu gerçek hayattan alınmış.Anlatımı sanki bize olaya birçok pencereden bakma fırsatı vermiş.Toplumsal bir yaraya parmak basmış.Türk kadının ezelden beri yaşadığı hayatın içinde yok sayıldığı,değersiz görüldüğü,cinsel obje olarak kullanıldığı bir zamana davet etmiş bizleri.Ve dili etkileyici ,sürükleyici.Öyle ki romanın kahramanı Melek in geldiği bölgenin şivesini kullandırmış Melek ile olan diyaloglar kısmında.Ben bu kadar sade bir dil ile bu kadar etkileyici cümleler kuran ,kurgular oluşturan yazarlara hayranım.Mutlaka okunası bir kitap.Eminim uzunca bir süre etkisinden kurtulamayacaksınız.Şimdiden keyifli okumalar.