Uzun zamandır merak ettiğim bir kitaptı. 10 yıl sonra okumak kısmet oldu. Yazarın dili ve kitabın çevirisi çok akıcı. Konu da sürükleyici, karakterlere yakınlık hissetmek kolay. Hemen herkes gibi Bod , Silas ve biraz farklı olarak Liza karakterleri favorim oldu. Halloween dönemi tavsiyedir özellikle Neil Gaiman