Puan vermedi·238 syf.····Okunma: 13 Kasım 2025 08:46 Kitabı yıllar öncesinde bir fuarda görmüştüm ama tarihi bir araştırma kitabı sanmıştım,detaylı incelememişim.Son zamanlarda okuyanlardan çok beğenenlerin olduğunu görünce ben de okumaya karar verdim
Kitap okumayı severim ama iyi kitap okumayı daha da çok severim.
Yazarın dili muhteşem ,hikayeler resmen akıyor nasıl birbirine bağlanıyor şaşırırsınız.
İlk başta okurken cümlelerin uzun uzun ve bağlantılarının çok olması sebebiyle biraz garipsemiştim.Ama edebi yönü sizi alıp götüyor.Anlatım çok güzel…
Mutlaka diğer kitapları da okumak için sıraya aldım.