2/10
·320 syf.··
2025 47. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 13 Kasım 2025 15:15
Tünelden Önceki Beyaz Ev , Bodrum Katı ve nihayet Çatı Katı ile seriyi tamamladım. İlk iki kitaptaki gizem, aksiyon ve gerilim unsurları kitabın ismine yakışır şekilde ilerliyordu. Ancak üçüncü kitap, kaldığı yerden devam ettirme çabası içinde maalesef çatı katından kendini beton zemine bıraktı. Serinin ilk iki kitabını okuduğumda hikâye akıcıydı, dili sadeydi, fazla iddiası yoktu ama keyifli vakit geçirtiyordu. Üçüncü kitap olan Çatı Katı ise tam anlamıyla bir hayal kırıklığı. Olaylar ülke ülke, şehir şehir sürüklenip gidiyor ama hiçbirinin sağlam bir zemini yok. Hikâye dağılmış, bağlantılar kopuk ve okur olarak nereye odaklanacağımı bilemez hale geldim. Bir diğer sorun, kitap boyunca yer alan gereksiz bilgisayar ve yazılım açıklamalarıydı. Sanki yazar teknik bilgi gösterme çabasına girmiş ama bu durum akışı tamamen bozmuş. Anlatının temposunu düşürmekle kalmamış, okuma zevkini de baltalamış. Bu kitap 12 yaşındaki kızımın okuma listesindeydi. Okuldaki pek çok akranının da elinde olan bir kitap. Ancak kitapta kız kıza ilişkiyi +18 düzeyde işleyen bölümler bulunuyor. Bu içerikle karşılaşmak bir anne olarak beni gerçekten üzdü. Seri, güzel başlayıp kötü biten kitaplar arasında maalesef yerini aldı.
Çatı KatıIşıl Işık · Yediveren · 01,149 okunma
·
118 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Anlaşılan, serinin güzel başlayıp kötü bitmemesi için , Çatı Katına hiç bulaşmamak gerekiyor. Sade akıcı bir inceleme olmuş, emeğinize sağlık.
Fatma Erkan
Gönderi Sahibi
Düşüncenin Gücü çok teşekkürler, kızım okuyor diye okudum ve sonu hüsran oldu ....