Kitap bazı yerleri çok detaylı bazı yerleri de biraz üstün kötü atlayarak anlatmış ama onun haricinde kitabı çok beğendim. İlk baş bi noluyor diye anlamasam da sonra taşlar yerine oturdu yavaş yavaş. Böyle büyük alimlerin hayatlarını bu kadar yakından ve roman şeklinde anlatılması da hoşuma gidiyor. Özellikle böyle büyük bir şahsiyet ama yine de kendini büyük görmüyor herkes ona Hoca Ahmet yesevi dese bile o hep kendini talebe görüyor. Bu düşüncelerini bakış açılarını okumak çok istifadeli oluyor benim için
Musa barlas kısmı ise gerçekten orda hissettirdi. Sanki yaşıyormuşcasına içten yazılmış.
Genel olarak kitap ene kadar olmasa da akıcıydı bence. Huzur verdi bana. Okunmasını tavsiye edeceğim bir kitap oldu
Fatih DumanPir-i Türkistan