·406 syf.····Okunma: 14 Kasım 2025 08:12 Yazarın kitabını ilk defa okuyorum. Kitap güzeldi yani akıcı ve merak uyandırıyor. Özellikle iki farklı konu birleşince yani kendine müttefik bulunca (hemde ne müttefik) işler daha güzel oluyor. Eleştireceğim son nokta sonu kısa tutulmuş evet sonu mantıklı ama çarpıcı gelmedi bana. Okunur çok da güzel okunur.