Gençlik, insan ömrünün çabucak tüketilen, ucuz bir bölümüydü ve ondan alabildiğine yararlanmalıydı insan; ama aynı zamanda o, ruhun bir erdemiydi ve ona layık olmak gerekti.
Felsefe
··1 alıntı·
1.272 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.