·496 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Kasım 2025 11:40 "Işıkları yakarsanız karanlığı yok edebilirsiniz,
Ama karanlığı yok ederseniz yıldızları göremezsiniz."
Benim üzümlü keklerim Akif Selim ve Mislina. Serinin ikinci kitabı ile buradayım ve şu an sanırım 3. kitabın kapağını açacağım.
"İnsanın kalbi neredeyse evi de oradadır." diyor yazar. Mislina'nın evi Akif Selim. Gerçek, saf bir aşk, derinden... Tek taraflı bir aşk iken Akif Selim'in de Mislina'nın kalbini görmesi ile çok güzel bir çift olurlar. Aralarında adını koyamadıkları bir bağ oluşur. Kitapta çok kırılma bölümleri oldu. Duygusal kırılmadan ziyade yazar o geçişleri çok iyi yapmış. Allahım nolur barışsınlar. Bu işte kesin bir iş var demekten kendimi alamadım. Ve uzun zaman sonra bir kitabı merak ede ede bir çırpıda bitirmek isteyerek tamamladım. Bir bölüm daha okuyayım bir tane daha derken gece etmişim günü :)
Sevginin emek olduğunu, gerçek sevginin kalpten geldiğini bir kez daha görmüş olduk. Mislina'nın sonsuz aşkı, Akif Selim'in yaşadıkları hepsi yüreğimin bam teline dokundu. Nahif bir aşk arıyorsanız tam size göre. Sizi yer yer nostaljiye götürecek bir eser. Ben okuyun derim. Son kitapta görüşmek üzere...