Bir süredir dark Romance veya içisinde romantik hikaye olan enemies to lovers kitapları okuyorum ve arıyorum. Bu kitabı da ararken buldum diğer okuduklarıma göre daha yüzeysel ve daha soft kaldı diyebilirim ama okuma keyifliydi yine de. Bazı şeyler çok hızlı oldu gibi geldi yada biliyorum yazım şeklinden mi yoksa karakterlerin duygularının aktarım şeklinden mi bazı geçmeyen yerler oldu. Her şeye rağmen okuduğum için mutluyum bayıldım mı hayır daha iyilerini okudum ama okunur mu okunur boş vaktiniz varsa